Meest gestelde vragen

Hieronder vind je onze meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een e-mail naar info@jewels-more.nl of vul het contact formulier in op de website en wij zullen proberen je vraag binnen 1/2 werkdagen te beantwoorden.


Bestellen:

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Klik daarna op je winkelmand en controleer of al jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand zitten. Gecheckt? Ga dan naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of je jouw naam en adres juist hebt ingevuld! Vervolgens kies je de verzendmethode. Daarna selecteer je de betaalmethode. Vervolgens  klik je op "plaats bestelling" om jou bestelling te voltooien.

Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

Dit kan zodra je je artikelen hebt toegevoegd. Vervolgens ga je naar het afrekenproces. Onderaan zie je het balkje kortingscode, hier vul je jouw kortingscode in. Je korting wordt dan automatisch berekend! Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?

Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een verzendbevestiging naar jou e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spambox terecht komt. Check daarom ook even of die daar niet in zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een e-mail naar info@jewels-more.nl en dan gaan we dit voor jou oplossen!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Als je bestelling al verzonden is, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je nog een ander product willen toevoegen, dan is dit mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Stuur ons dan een e-mail naar info@jewels-more.nl of een Instagram DM met het juiste product wat je wilt ontvangen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons e-mailadres info@jewels-more.nl. Als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres gelijk aanpassen. Check daarom altijd voordat je hebt besteld of je jouw adres juist hebt ingevoerd.


Betalen:

Hoe kan je bij jullie betalen?

Je kan bij ons betalen via iDeal. Klanten uit België kunnen betalen via Bancontact.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling lukt niet?

Wat jammer dat je er met betalen niet uitkomt! Natuurlijk helpen wij je graag! Stuur een e-mail naar info@jewels-more.nl en dan zorgen wij er samen voor dat we een oplossing vinden om jouw bestelling te voltooien!


Verzenden:

Wat zijn de verzendkosten?

Bij de sieraden en/of accessoires heb je de optie het te laten verzenden met of zonder track and trace. Voor Nederland bedragen de verzendkosten 1,99 onder de 20 gram, 2,99 tussen de 20 - 50 gram en 3,99 tussen de 50 - 100 gram zonder track and trace. Voor een pakket met track and trace is dat €6,25. 
De tasjes, kleding, haarklemmen en fidget toys verzenden wij standaard als pakket met track and trace. De kosten hiervoor zijn €6,25.

Voor België bedragen de verzendkosten €2,49 onder de 20 gram, 3,49 tussen de 20 - 50 gram en €4,49 tussen de 50 - 100 gram zonder track and trace. Voor een pakket met track and track code naar België is dat €9,99.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen krijg?

Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verzonden. Meestal heb je het de volgende werkdag in huis als je in Nederland woont. Voor België geldt ook 2/3 werkdagen voordat je het in huis hebt. Vanaf het moment dat wij het pakketje via het DHL-punt of in de brievenbus (PostNL) verzenden zijn wij niet aansprakelijk voor vertraging bij DHL of PostNL en/of wanneer ze het leveren. 


Retourneren:

Kan ik sieraden retourneren?

Sieraden, tassen en accessoires mogen geretourneerd worden, met uitzondering van oorbellen, haarklemmen en mutsen ivm hygiëne. Stuur ons een DM op Instagram of een email naar info@jewels-more.nl als u sieraden, tassen of accessoires wilt retourneren.

Kan ik kleding retourneren?

Ja, kleding mag geretourneerd worden. Als het gekozen product voor jou qua maat niet schikt of het product bevalt niet, dan kan je het retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Retourneren kan alleen met een ingevuld en bijgevoegd retourformulier. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen krijgt u een keuze uit een nieuwe maat of een waardebon, exclusief verzendkosten. Retourneren moet binnen 14 dagen. 

 

Voorwaarden: Het geretourneerde artikel mag niet beschadigd zijn en geen make-up vlekken, zweet of parfumgeur bevatten. Retourneren moet binnen 14 dagen na ontvangst. 

VUL HET FORMULIER VOLLEDIG EN COMPLEET IN. VOEG HET RETOURFORMULIER TOE AAN JE RETOUR.

Retourformulier downloaden

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. U moet online bij dhl of postnl een label aanmaken en op de verzendzak / doos plakken. 


Sieraden:

Hoe kan je het beste omgaan met onze sieraden?

Ongeveer 99% van alle sieraden zijn van RVS (stainless steel). Dat betekend dat het sieraad nooit verkleurt, je kan er dus mee douchen etc! Stainless steel sieraden raden wij af te doen als je gaat zwemmen met chloor. De andere 1% is van metaal. Daar raden wij aan om er niet te mee douchen, zodat hij zo lang mogelijk mooi blijft. Alle oorbellen zijn 100% nikkelvrij en ontsteken nooit! In de omschrijving van het product staat het materiaal! Ook raden wij het niet aan om met de kralen sieraden te douchen, om er zo lang mogelijk plezier van te hebben. 

Van welk materiaal zijn onze sieraden gemaakt?

Alle sieraden zijn gemaakt van stainless steel (roestvrijstaal) of metaal.

In de omschrijving van onze producten vind je meer informatie over het materiaal.